23 dic. 2012

Turn It On #11: Last Christmas

askdhaksdhaskd edición especial de navidad, yeaay :3 y con quién más que con los increíblemente apuestos chicos de SHINee! let's go with the TIO.



Nombre de la canciónLast Christmas
Artista: SHINee (cover)
Lo que me gusta: TODO. Es mi villancico favorito de todos asdkjasdjasd y ahora me gusta mucho más porque SHINee tiene una versión especial asdkjajsdhjkahdkjsad
La elegí hoy porque: PORQUE ES NAVIDAD Y PORQUE SHINee.




[Jonghyun] Last christmas I gave you my heart

But the very next day you gave it away
This year to save me from tears
I'll give it to someone special
[All] Last christmas I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year to save me from tears
I'll give it to someone special
[Jonghyun]Once bitter and twice shy
I keep my distance but you still catch my eye
Tell me baby, do you recognize me?
Well, it's been a year, it doesn't surprise me



[Onew] (Merry christmas) I wrapped it up and sent it
With a note saying 'I love you, ' I meant it
Now I know what a fool I've been
But if you kissed me now I know you'd fool me again
[Taemin] Last christmas I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year to save me from tears
I'll give it to someone special



[All] Last christmas I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year to save me from tears
I'll give it to someone special
[Key] A crowded room, friends with tired eyes
I'm hiding from you and your soul of ice
My god, I thought you were someone to rely on
Me? I guess I was a shoulder to cry on



[Minho] A face of a lover with a fire in his heart
A man undercover but you tore him apart
[Jonghyun] Ah~ Ooh hoo~ now I've found a real love
You'll never fool me again
[Onew] Last christmas I gave you my heart
But the very next day you gave it away
This year to save me from tears
I'll give it to someone special



[All] Last christmas I gave you my heart [Jonghyun](gave you my heart)
But the very next day you gave it away [Onew](you gave it away, oh)
This year to save me from tears
I'll give it to someone special [Jonghyun](special)
A face of a lover with a fire in his heart 
A man undercover but you tore him apart (Ah~ Ooh hoo~)
 I'll give it to someone
I'll give it to someone special
Someone

En el video está subtitulado al español así que no es necesario que haga la traducción x3 saben? Ahora estoy por hacer galletitas de navidad para TCL :3 Así que luego devuelvo comentarios y paso por sus blogs :3 
Besoos
Abbie

6 comentarios:

ghaaby Bloggie dijo...

esta muy lindo n__n

ami siempre me gusta.. es la mas vieja ke yo XD

dice...

mmm noc como escribirlo se me olvido XD

Solcitohh dijo...

Abbieeee!! que lindo temaaa y que lindo que lo canta SHINee!! :D
Son muy geniales cantando!!
Ayy me pone tan contenta esta época del año! me encanta este espírituu!!
Un besito!

Jessie Carstairs dijo...

By the Angel!! No tenía idea de que Shinee tuviera canción navideña =o definitivamente me la descargo *3* gracias por compartirla linda ;)
Besoss

Maii dijo...

/SHIVERS/ /SMILES/ /SOBS/
Sabía de esta canción pero no la escuché (?) Supongo que no se me cargaba y me olvide OTL

NO, NO, BUT THEY'RE ALL SO PRECIOUS ;3; I WANT TO HUG THEM REALLY THIGH AND NEVER LET GO! AND JONGHYUN MY BABY SLKGDFKLHLDGJKLSJGLSGJKLS OK.

fjhdkhdlgj Bye :3

AtomicKitten dijo...

I WEEP BECAUSE SHINEE IS SO PRECIOUS CAN I GET A TAEMIN FOR CHRISTMAS PLEASE D:

Also.

WHAT DO YOU MEAN YOU DIDNT GET MY ASK DKVJ KFKJDKFVKFK GUESS WHAT I GOT IN THE MAIL KSHYCHFDVKHBJSDFRVNFGTB

Júlia dijo...


THIS. IS. SO. BE-A-U-TI-FUL (no sé como deletrearlo ok)

Me encantó. Y además que sea en inglés?? Que los pueda entender? alkjdqplejgañlskjdglkj

SOBBING FOREVER AND EVER.

En serio, es muuy bonita. Key, my bummie let me love you, I love you ok? <3

Besotes ;*, Hope you enjoyed your Christmas.

Archive