7 nov. 2011

Too much to ask.

Estoy triste, mi sensible corazon no da mas abasto y todo lo que podría curarme no lo puedo hacer en este momento. Es tarde, estan todos durmiendo y no puedo cantar a viva voz para calmarme. Decidí poner aqui los trozos de canciones (o canciones enteras) que me gustaría estar cantando para desahogarme, sin traduccion ni nada, esto solo es canto en mute.
Si alguien entiende que dicen los fragmentos, genial. Si no, da igual. Hay que sacar la pena de alguna forma no? Y por hoy, no quiero usar mis propias palabras, que la musica hable por mi.


"Everytime I try to make you smile
You're always feeling sorry for yourself  
Everytime I try to make you laugh
You can't
Youre too tough
You think you're loveless
Is that too much that I'm asking for?
But everytime I try to make you smile
You'd always grow up feeling sorry for yourself
Everytime I try to make you laugh
You stand like a stone
Alone in your zone
Is it too much that I'm asking for?"
Too much to ask - Avril Lavinge



Well, I couldn't tell you
Why she felt that way
She felt it every day
And I couldn't help her
I just watched her make
The same mistakes again
What's wrong, what's wrong now?
Too many, too many problems
Don't know where she belongs
Where she belongs
She wants to go home
But nobody's home
That's where she lies
Broken inside

With no place to go
No place to go
To dry her eyes
Broken inside
Open your eyes
And look outside
Find the reasons why
You've been rejected
And now you can't find
What you've left behind
Be strong, be strong now
Too many, too many problems
Don't know where she belongs
Where she belongs
She wants to go home
But nobody's home
That's where she lies
Broken inside
With no place to go
No place to go
To dry her eyes
Broken inside
Her feelings she hides
Her dreams she can't find
She's losing her mind
She's falling behind
She can't find her place
She's losing her faith
She's falling from grace
She's all over the place, yeah
She wants to go home
But nobody's home
That's where she lies
Broken inside
With no place to go
No place to go
To dry her eyes
Broken inside
She's lost inside, lost inside
Oh oh
She's lost inside, lost inside

Nobody´s home - Avril Lavigne


Don't know, don't know if I can do this on my own
It seems I'm losing something deep inside of me
Everybody hurts some days
It's OK to be afraid
Everybody hurts, everybody screams
Everybody feels this way and that's ok
And I know you never meant to make me feel this way
This can't be happening to me
So many questions, so much on my mind
So many answers I can't find
I wish that I could turn back the time
I wonder why
Everybody hurts - Avril Lavigne



Darling
you 're hiding in the closet once again,
start smiling
I know you're trying
real hard not to turn your head away
pretty darling
face tomorrow, tomorrow is not yesterday
Yesterday oh oooooh
Pretty please
I know it's a drag
wipe your eyes and put up your head
I wish you could be happy instead
There's nothing else I can do
But love you the best that I can
yeah yeah yeah yeah
Darling
I was there once a while ago
I know
that it's hard to be stuck with
people that you love
when nobody trusts
You're not the only one who's been through
I've been there alone and now so are you
I just want you to know, want you to know it's not your fault.
it's not your fault
Your fault, your fault
it's not your fault
Your fault, your fault, your fault
Darling
you 're hiding in the closet once again,
start smiling
Darlin - Avril Lavigne

 

Aunque no lo crean, me siento mejor. Fue casi como cantar todo lo que no puedo decir, ojalá mañana pueda cantarlo tan fuerte como para que se me gaste la garganta, y tal vez ahi me sienta aliviada del todo. De todas formas esto me ha ayudado.
Besoos
Abbs x

3 comentarios:

ϟ Ana Arcia' dijo...

tu me dijiste "ánimo" en la entrada pasada. Ahora yo te digo a ti "ÁNIMO". ¿Es de noche? Qué importa. Canta. Si eso te hace feliz, hazlo (yo por eso escucho una y otra vez a Keane).
Aunque no te conozca ni te haya visto ninguna vez, te he tomado una especia de cariño. Visito tu blog con mucha frecuencia, más de lo que visito a otros.
Quiero que estes bien.

Un beso y un abrazo.
Cuentas conmigo :D

AtomicKitten dijo...

Ab! Me gustaría saber qué es lo que te deprime... No me gusta nada leerte así :`(
Como dijo Ana,cuál hay con que sea de noche?? Si querés cantar, cantá.
No hay mucho más que decir. Espero que tu estado de ánimo mejore pronto :(
Te quiero <3 (sí, aunque no te conozco)
Atomic :)

Abbie dijo...

Chicaaas son lo mejor, yo tambien les he tomado cariño y si no vivieramos en paises diferentes me empeñaria en conocerlas!
Lo que pasa es que ademas de ser de noche mi papa esta muy enfermo y no lo queria despertar xd
Pero ya estoy mejor de animo (:
Graciaas :3

Archive

Subscribe

Flickr